بهترین خواننده های خارجی

وبلاگی برای دوستداران موسیقی خارجی

بهترین خواننده های خارجی

وبلاگی برای دوستداران موسیقی خارجی

بدترین خوانندگان خارجی

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

 اینبار خوانندگان زن  خب اینم مثل پست قبلیم بر اساس نظر خودمه البته این خواننده های یکی و دوتا اهنگ خوب دارن ک دلنشینه و من زیر عکسشون اسم اون اهنگارو مینویسم میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

1-lana Del ray

Image result for lana del rey


راستش این خانوم به نظر من هیچ اهنگ خوبی نداره واقعا ک به نظز من مزخرف ترین خواننده ی زنه.


2-madonna

Image result for madonna


متاسفانه به نظر من ایشون هم هیچ اهنگ خوبی ندارن



3-rebeca black

Image result for rebecca black


متاسفانه هیچی



4-melanie Martinez

Image result for melanie martinez


به نظرم صداش افتضاحه میتونید گوش کنید و به حرف من برسید




5-tove lo

Image result for tove lo


خوشبختانه ایشون یه اهنگ خوب دارن ک البته با nick Jonas  خوندن اسم اهنگ

close



6_Gwen Stephani

Image result for gwen stefani


خانم Gwen هم یه اهنگ خوب دارن البته به نظر من که اسمش هس

used to love you


7-lorde

Image result for lorde


تنها اهنگ خوبش

royals




8-mariah Carey !!!!!!

Image result for mariah carey

به نظر بعضیا ایشون بهترین خواننده ی زن هستند ولی واسه من اینطور نیس و اصلا نمیتونم با اهنگاش رابطه برقرار کنم و تنها اهنگ خوبش به نظر من هستش

emotions




9-britney spears

Image result for britney spears

دوتت اهنگ داره ک خیلی دوسش دارم که یکیش جز مورد علاقه هامه ولی بقیه رو باید انداخت اشغتای

1-everytime(واقعا قشنگه و دوسش دارن توصیه میشه شدیدا ک دانلودش کنی)

2-till the worlds end



10-halsey

Image result for halsey

فقط اهنگ

new americana







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۴
جواد اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی